返回列表 回復 發帖

**火車神秘失蹤 **

後記..............................
我成有時睇完呢d報道.........呢d書後
有時我會覺得失蹤ge人好慘..........
無lala唔見?幾十年.......無lala又出現番.......
好彩ge d仔女老婆親朋好友都見得番........
唔好彩ge .......d仔女老婆親朋好友個個大哂老哂........有些maybe死埋....
咁佢咪好孤伶伶..........時代又變哂........親朋好友又無哂.....
我覺得遇到咁ge失蹤案ge人佢?真係好唔好彩
我唸邊個人過到d咁ge事都會覺得好令人心寒.....
恐佈過見鬼吧                         (-_-")   
                                               /▇\ ▂ ..
檔案區相關檔案
香港猛鬼學校達德學校
12名初中生靈探撞鬼見報
2011年9月20日香港東方日報報導,12名初中生於日前組織「靈探小隊」在白天進入位於香港元朗的著名的猛鬼學校達德學校的荒廢校舍後撞鬼,有人扼頸自殘!期間,一名...
靈異新聞
案件速遞:賣鬼仔警藏猴屍罰款
【本報訊】本報年初報道有警員在網上兜售完整嬰屍陰牌,警方後來於該警員寓所,搜出一個裝有瀕危猴子「懶猴屬」標本的玻璃瓶。警員昨承認一項管有瀕危動物標本罪,罰款3,...
靈異新聞
農曆七月防鬼大法六種人忌去夜街
農曆七月,稱為鬼月,七月十四日,俗稱鬼節,相傳陰間地府的鬼門關大開,無數鬼魂湧到陽間度假。鬼節期間,傳統習俗會預備祭品來安撫鬼魂的,祈望鬼魂飲飽食醉及收了金錢財...
彊屍及吸血鬼檔案
英國殭屍出土 插心刺膊免害人?
英國一批考古學家在諾丁咸郡(Nottinghamshire)的修禾爾(Southwell)一個中世紀的墓地中,發現幾具被殘忍地以鐵釘刺穿肩膀、心臟與腳踝的骸骨,...
討論區相關主題
[原創] (18 禁) 【超級'喪獅'襲擊人類...共3...
玩芭比遇鬼......
[原創文章] ^^~遊魂觀世
[引文轉貼]眨眼 每年令人腦停頓9日

**火車神秘失蹤 **

臨時改變主意o個個人好好彩
淨係希望佢地快d返o黎, 唔好有意外

**火車神秘失蹤 **

我想問係咪十幾年後既今日都仲未有佢地既音訊呢??
因為哩件事真係好奇怪..

**火車神秘失蹤 **

Maybe they went to a time dimension which suddenly opened, if they want to be back, it depends would that dimension suddenly reopens again. That really depends on luck!

**火車神秘失蹤 **

咪十幾年後既今日都仲未有佢地既音訊呢??
因為真係好奇怪..

**火車神秘失蹤 **

咁佢咪好孤伶伶,時代又變哂,親朋好友又無哂
我覺得遇到咁ge失蹤案ge人佢?真係好唔好彩
真係覺得好令人心寒ar.....

**火車神秘失蹤 **

where did you find it at? can u give me the web site??

**火車神秘失蹤 **

That's one strange incentent! I would guess that the train with the passengers actually went to the other dimension instead of just disappear out of the blue in reality. I would love to know how would the passengers feel when they enter the unknow dimension... is it painful? or is it actually some kinds of relief because they have access to escape from the real world... With that being said, I actually want to be one of the passenger on the train, to be able to see the unknow beyond the realities... Creepy indeed but also very mysterical. What do you think??

**火車神秘失蹤 **

可能這火車巳到了另一個空間,像百慕達三角一樣,消失了。
返回列表